연료 시스템 테스트 Fuel Systems Testing
본문
Fuel Systems Testing Lab에서는 모의 수소 연료 충전 테스트, 수소 가스 압력 사이클링, 정적 및 동적 수소 누출 테스트 및 구동 사이클 시뮬레이션을 수행합니다.
Fuel Systems Testing Lab은 고압 차량 연료 시스템에 대한 차량 OEM 내부 성능 또는 내구성 테스트 절차를 충족시키는 맞춤형 테스트 장치를 개발할 수 있습니다. 테스트에는 물 분무, 먼지 침투, 열충격, 진동 저항, 기계 충격 또는 충격, 전기 작동 및 기타 특수 테스트가 포함됩니다.
실험실은 UN GTR No. 13, ECE R134 및 SAE J2579 테스트 표준에서 요구하는 예상 서비스 및 지역화 된 화재 테스트를 관리 할 수 있습니다.
Powertech의 "고속 충전"설비는 시뮬레이션 된 수소 스테이션 및 차량 연료 시스템을 사용하여 고도로 계측 된 고압 수소 채움을 수행 할 수있는 수단을 갖추고 있으며, 각각은 -40 ° C ~ + 50 ° C의 독립적 인 주변 온도 제어 기능을 갖추고 있습니다. 이 설비는 대용량 87.5 MPa 수소 저장 장치, 전체 T40 사전 냉각, 프로그래밍 가능한 압력 상승 속도 및 프로파일, 유량 모니터링 및 동적 누설 모니터링 기능을 갖추고 있으며 각 고객의 고유 한 요구 사항을 충족시키기 위해 브레이크 아웃, 노즐 및 리셉터클을 갖추고 있습니다. 이 시설은 연료 시스템의 작동 및 성능, 수소 스테이션 연료 공급 프로토콜을 평가하는 데 사용할 수 있습니다.
Fuel Systems Testing Lab은 또한 95 MPa의 압력으로 수소 가스 압력 순환 시험 회로를 갖추고 있습니다. 이 회로는 일반적인 수소 가스 압력 순환, UN GTR / ECE / SAE 예상 서비스 테스트 및 구동 사이클 시뮬레이션에 유연하게 구성하여 사용할 수 있습니다. 실험실에는 프로그래밍 가능한 압력 상승 속도 제어, 유량 모니터링, 사전 냉각 및 동적 누설 모니터링과 같은 고속 충진 설비의 많은 기능이 있으며 Defuel 제어 및 Back-to-Back 충진 (압력 사이클) 기능이 추가되었습니다 . Powertech 엔지니어는 실험실의 계측 및 제어를 고객의 OEM CAN 버스 또는 유사한 제어 장치와 통합하여 진정한 운영 테스트를 수행 할 수 있습니다.
The Fuel Systems Testing Lab performs simulated hydrogen fueling tests, hydrogen gas pressure-cycling, static and dynamic hydrogen leakage testing, and drive cycle simulation.
The Fuel Systems Testing Lab can develop custom test apparatuses to meet vehicle OEM internal performance or durability test procedures on high-pressure vehicle fuel systems. Tests include water spray, dust ingress, thermal shock, vibration resistance, mechanical shock or impact, electrical operation, and other specialized tests.
The lab can administer the expected service and localized fire testing required by the UN GTR No. 13, ECE R134, and SAE J2579 test standards.
Powertech’s "Fast-Fill" Facility has the means to conduct highly instrumented high-pressure hydrogen fills using a simulated hydrogen station and vehicle fuel system, each with independent ambient temperature control from -40°C to +50°C. The facility has large-capacity 87.5 MPa hydrogen storage, full T40 pre-cooling, programmable pressure ramp rate and profile, flow monitoring, and dynamic leakage monitoring capabilities, complete with break-away, nozzle, and receptacle to meet each customer’s unique needs. The facility can be used to evaluate fuel system behavior and performance, and hydrogen station fueling protocols.
The Fuel Systems Testing Lab also has test circuits for hydrogen gas pressure–cycling, with pressures to 95 MPa. These circuits can be flexibly configured and used for typical hydrogen gas pressure–cycling, UN GTR/ECE/SAE expected service tests, and drive cycle simulations. The lab has many of the features of the Fast-Fill Facility, such as programmable pressure ramp rate control, flow monitoring, pre-cooling, and dynamic leakage monitoring, and adds defuel control and back-to-back fill (pressure cycle) functionality. Powertech engineers can work to integrate the lab’s instrumentation and controls with a customer’s OEM CAN bus or similar control unit for a true operational test.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.